نگاشته شده توسط: poshtekooh | اوت 13, 2008

در انتظار پاییز از پشت کوه / پاییز رفیق خوبم

نمیدونم چرا بر خلاف همه که میگن هر فصل خدا یه زیبایی داره و یه قشنگی، واسه من اینطوری نیست وقتی پاییز تموم میشه و پشت سرش زمستون هم میاد و میره باید لحظه شماری کنم واسه دیدن یه پاییز دیگه و یه زمستون دیگه؟ چقدر تحمل روزهای تابستون و گرما سخته!

نمیدونم چقدر سخته سفر کردن زیر آسمون صاف تابستون! و چه لذت بخش سفر زیر آسمون ابری و بارونی پاییز!! اصلا انگار زیر ابر و بارون یه جاده ای رو رفتن خاطره انگیز تر و رویایی تر هست تا آسمون صاف و آفتابی! (خورشید هم با ما سر ناسازگاری داره)

همیشه گفتن همسفر خوب واسه سفر غنیمتیه! لذت سفر رو بیشتر میکنه – میگن طرف خوش سفره! رفیق خوب رو هم تو سفر میشه شناخت! فکر کنم واسه من پاییز رفیق خوبیه هم خوش سفر هستش و هم سفر رو خوش میکنه!

اگه عمری موند امسال هم باز باهاش کلی کار دارم کلی سفر باید باهم بریم

خوب همه اینها بهانه ای شد واسه گذاشتن این 2 عکس و لحظه شماری واسه پاییز!

عکس در اندازه بزرگتر

عکس در اندازه بزرگتر

Responses

  1. …..ببین بهار مرگو / مرگ قشنگ برگو / عزای شاخه هارو / عروسی تگرگو / پائیز بهار خسته ست / عاشق دل شکسته است / حرفی نگفته داره / پنجره ای که بسته است / ببین بهار مرگو / مرگ قشنگ برگو / عزای شاخه هارو / عروسی تگرگو / …..

  2. آي گفتي …

  3. به قول زنده ياد اخوان ثالث:
    باغ بي‌برگي
    خنده‌اش خوني ست اشك آميز
    جاودان بر اسب يال‌افشان زردش مي‌چمد در آن
    پادشاه فصل‌ها، پاييز

  4. منم مثل شما عاشق پاییز و زمستونم…. واقعا دلم واسه بارون واسه هوای ابری تنگ شده…. تحمل گما و تالستون واسم خیلی سخته…. واسه همین خیلی مطلبتون و عکسایی که گذاشتید خوشحالم کرد… با هم برای رسیدن پاییز روز شماری می کنیم

  5. چند تا از پستها تون رو خوندم
    خيلي زيبا مي نويسين
    منم عاشق اين نارنجي محبوبم و البته بهار و بارون

  6. سلام
    جالب بود
    به ما افتخار می دین تبادل لینک کنیم.
    http://www.kuyeyar.wordpress.com

  7. تابستون مظلوم

  8. نه ، فقط زمستون !

  9. سلام
    کمی زود به پیش واز نرفتی:)
    سلامت و پیروز باشی.

  10. بابا حالا چه عجله ای داری بزار با تابستونمون حال کنیم راستی می خواستم باهاتون تبادل لینک کنم البته قبلا توی وبلاگم بهتون لینک دادم خوشحال می شم اگه لینک وبلاگم رو توی وبلاگ شما ببینم منتظر جوابتونم…

  11. من 6 ماه دوم سال افسردگی فصلی دارم D:

  12. منم عاشق زمستونم, ولی زود شب میشه, امیدوارم امسال سال پر برف و بارونی باشه چون سال گذشته که خیلی معنی پاییز و زمستون و نفهمیدیم

  13. اقا این دومی چقدر قشنگ بود نمیشه یه وب سایت اختصاصی (فتو بلاگ) برای خودتون درست کنی


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

