نگاشته شده توسط: poshtekooh | نوامبر 17, 2008

دو تصویر زیبا از کشتی یونانی در هنگام غروب و در شب (ایرانگردی پاییزی)

دم غروب که میشه تو کیش انگاری مسیر ها همه ختم میشه به سمت کلبه هور و کشتی یونانی مناظر جالبی رو آدم میبینه که واقعا هر چند بار هم که دیده باشی قبلا بازهم زیبا هستند اینبار تونستم چندتا عکس هم از این زمان و مکان بگیرم که قبلا نگرفته بودم!

تاکسی ها و ماشینها همه حرکت میکنند به سمت این قسمت 2 تومن کرایه تا اونجا و به ازای هر ساعت هم 5 تومن نا قابل میگیرن! البته به نظر من کرایه کردن ماشین بدون راننده بدون دردسر تر هست و میتونی 2-3 ساعتی حالی کنی این قسمت جزیره حتی ماهیگیری در شبش هم مزه داره! – پیشنهاد میشه اگه اهل گشتن هستید و اهل خرید یه ماشین کرایه کنید (ارزون ترینش شبی 40 تومن) و حسابی استفاده کنید از طبیعت جزیره! قلاب ماهیگیری همراه با خمیر نون یادتون نره!! البته چون آب این قسمت جزیره کم عمق هست حتما هم شناور بزارید !! :))

2wd

763_1wd1

Responses

  1. بسیار زیبا بود !

    ————————
    خیلی مخلصیم

  2. چرا تصویرا رو سایز درشت نمیذاری؟

    ———————————–
    والا بعضی مواقع هم میزارم بعضی مواقع هم امان از پیری 🙂

  3. عكسهاي جالبي بود دلم براي كنار دريا آنهم غروبش تنگ شده دلم گرفته

    ————————–
    انشالله که نصیب بشه دوباره – دلت هم باز کن گرفتگیش هیچ فایده ای نداره!!

  4. سلام خوبی؟ عکس هایت خیلی قشنگ شدند دوست عزیز. بخصوص این دو کشتی موفق باشی.

    —————————-
    آقا شرمنده کردی مارو!
    شما که استادی و از ما که تعریف کنی ما هم یه کم امیدوار میشیم – راستش دوربین رو عوض کردم یه کم هم توجه کردم به نکاتی بعضی از دوستان گفتن ولی باز هم 1001 ایراد داره و خودم هم میدونم 🙂

  5. آقا واقعا دمت گرم ما رو تو اینور دنیا با پستهات هی قلقلک میدی که زودتر بیایم .این قضیۀ ماهیگیری شاهکاره لطفا بیشتر در مورد مکان های مناسب برای ماهیگیری پست بده.من که عاشق ماهیگیری هستم ولی تو ایران اطلاعات در اینباره خیلی کمه. اینجا هم ماهیگیری زیاد میرم ولی اون صفایی که تو ایران داره رو نداره اونجا با همۀ گل, کم امکاناتی,گرانی و … یه صفایی دیگه داره, نه تنها ماهیگیری و کوه نوردی بلکه همه چیز.

    —————————
    شما انشالله بیا هرچی اطلاعات خواستی من در خدمتم :))

  6. بالاییه میک آپش کمتر بود و در نتیجه بهتر و عکس تر بود…موفق باشی

    —————————–
    مخلصم
    راستش بالایی اصلا میک آپ نداره! پایینی هم مقداری داره که اونم به قول اساتید لازمه!

  7. اگه وقت کردی دلت خوش بود خواستی یه کمی متفاوت بخونی یهکمی شاید غمگین هم بشی این مطلب رو که نمیدونم کی نوشته بخون و توش دنبال اسم آریو سرچ کن تا کامنت من رو هم ببینی که چی نوشتم براش.
    http://takhtejamshid.wordpress.com/2008/11/15/%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%8A-%D8%A7%D8%B2-%D9%83/#comment-89

    ——————————–
    حتما

  8. شما تو این چند وقت چقدر این ور اون ور رفتی! از شمال تا جنوب؟!
    جای ما رو هم خالی کن. 🙂

    ————————-
    یکم زیادی الاف!!! هستم نه :))

  9. با سلام
    عكس زيبايي بود.
    اگه خواستيد من هم يه چن تايي عكس دارم از كيش:
    http://www.flickr.com/photos/23901620@N06/

  10. […] دو تصویر زیبا از کشتی یونانی در هنگام غروب و در شب […]

  11. salam ma 2 rooz dige darim miam kish bishtaram bekhatere varzeshhaye abisho ghavasio glider age emkan dare rahnamaeemoon konid
    motshakeram

    —————————-
    من شما رو تو لیست یاهو اضافه کردم اونجا راحت تر هست برای سوال کردن و جواب دادن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

