نگاشته شده توسط: poshtekooh | نوامبر 24, 2008

پاییز هزار رنگ باغهای سیب دماوند (ایرانگردی پاییزی)

الان وقتی به اطراف دماوند که بری چیزی که جلب توجه میکنه وانتهای فروش سیب در کنار جاده هست که از سیب کیلو 500 (زرد و کوچک) شروع میشه تا کیلو 1300-1400 تومن (قرمز و درشت) که البته انواع مختلف داره فرانسوی، دماوندی و لبنانی! که بسته به سلیقه هر کسی یه نوعی رو میخره! اگه هم از سر رفلقت در بیایی با یدونه از این فروشنده ها شاید بتونی یه سری به یکی از این باغها بزنی و یه جندتایی هم سیب از درخت بچینی!

من از هر سه نوع که گرفتم سیب فرانسوی قرمز کوچکتر بود ولی خوش طمع – سیب دماوند بزرگ و خوش قیافه ولی پوک!! سیب لبنان بزرگ و بذ قیافه ولی پر آب. حالا دیگه من زیاد وارد نیستم چیزی رو که دیدم بیان کردم!

در ضمن هنوز منتظر نظر بیشتر هستم در مورد اندازه عکسها!

1io 2io 3io

Responses

  1. هيلی بيلی عزيز… آقا بعضی ها ميان عکس ميگيرن ميزارن تو وبلاگشون ولی از بس کوچيک و کم کيفيتش ميکنن که تمام زحمتشون تقريبا هدر ميره… ولی سايز و اندازه و کيفيت ای که تو اين پست گذاشتی عاليه…قشنگ ميشه سيو کرد و استفاده….مرسی واقعا

    ——————————
    قابل نداره :))

  2. آقا جون! ملت حال ندارن یه عکس رو دوبار ببینن. عکسا رو در اندازه اصلی آپ کن و در اندازه متوسط تو نوشته ها بذار تا با کلیک روش بشه اندازه واقعی شو ببینن.

    ———————————-
    ممنون آرش جان از نظرت! 🙂

  3. از اونجاییکه عاشق این فصل هستم و عاشق درختهای میوه ,اصلا سایز کوچیک و بزرگش واسم مهم نبود و واقعا لذت بردم , مرسی

  4. سلام:
    چه عکس های قشنگی وحتما خوشمزه وخوش عطروبو.

  5. جای ماخالی ،من که عاشق طبیعت وکاردرطبیعت هستم .کارت بسیارخوب است .

  6. خيلي عالين ! خسته نباشي عزيز


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

