نگاشته شده توسط: poshtekooh | دسامبر 7, 2008

جاده و مه و پاییز (ایرانگردی پاییزی)

تصاویری از ارتفاعات سوته کلا و لمرز که مسیر دسترسی در نقشه زیر نشون داده شده! از این به بعد سعی میکنم نقشه رو هم بزارم برای دوستانی که زیاد به منطقه وارد نیستند (انشالله که خوبه؟!)

8we

طبق نقشه بالا از مسیر مشکی که حرکت کنیم و از تهران به پل سفید برسیم از اونجا تا فریم و محمدآباد مسیری 50 کیلومتری هست که دارای فرعی های بسیاری در داخل خود هست که سوته کلا و لمرز دو تا از آنها هستند مانند فلور که قبلا تصاویرش رو گذاشته بودم!

برای دیدن عکسهای بزرگ هم روی  عکسها کلیک کنید!

1we 3we

2we 4we

5we 6we

7we

Responses

  1. طبیعت ایران زیباست. به شرط آن که هم خودمان درست از آن استفاده کنیم و هم …

  2. الله اکبر.
    جوجه کباب چی شد؟

    ————————————-
    جوجه کباب تا اطلاع ثانوی تعطیل:))

  3. خواهش مي كنم آدرس اين مكان ها را نگذار. هر جاي شمال كه پاي تهراني ها و شهرستاني هاي ديگر باز شد جز خرابكاري و از بين بردن طبيعت كار ديگه اي نكردند!!

    ——————————–
    به دلایلی حق با شماست – ولی خوب من خودم که سعی تمام کردم در حفظ طبیعت ولی خوب چاره ای هم نیست این کار از بیخ ایراد داره!!

  4. salam
    man ahle sangdeh hastam va dar hale hazer dar france hastam
    site shooma ra dar balatarin didam
    shooma khodetan ahle kojaiid?

    ————————–
    سلام – من اصالتا تفرشی هستم

  5. خیلی‌ عکس‌های زیبایی گذاشتی‌، دستت درد نکنه، انشالله بتونیم بریمو هچین جاهایی رو از نزدیک ببینیم

  6. سلام
    ممنون از اطلاعات مفید و عکسهای قشنگتون
    بنظرم استفاده از Google Map Maker یا Wikimapia هم برای آدرس دادن مفید هستند.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

