نگاشته شده توسط: poshtekooh | سپتامبر 7, 2008

دهکده چوبی و مسجد چوبی نیشابور

در فاصله 15 کیلومتری از شهر نیشابور در جاده ای فرعی باغ و مزرعه ای وسیع با مالکیت خصوصی واقع شده است که طبق گفته اهالی آن منطقه مالکی مسن دارد که از روی دل و  تفریح و گذران عمر در این باغ و مزرعه شخصی شروع به ساختن ساختمانهایی از چوب با هزینه شخصی نموده (مسجد، رستوران، کتابخانه و …) و در کنار اینها مزارع و باغهای میوه و همچنین گاوداری هم به چشم میخورد!


پاسخ

  1. سلام
    از دیدن این تصاویر بسیار لذت بردم و جا دارد هم به شما و هم به سازتده این بناهای زیبای چوبی تبریک بگویم.شما به خاطر داشتن وبلاگ خوب قابل تحسین هستید و این انسان خوش ذوق به خاطر هنرش . خیلی زیبا بود
    باز هم ممنون

    —————————————

    سعید جان شرمنده میکنی مارو – اصلا کلا سعید ها همشون خوش سلیقه هستند 🙂

  2. […] دهکده چوبی و مسجد چوبی نیشابور در فاصله 15 کیلومتری از شهر نیشابور در جاده ای فرعی باغ و مزرعه ای […] […]

  3. خیلی زیبا بود ولی من از نیشابور بدم میاد

    ————————————————-

    ای بابا چرا بدت میاد آخه؟

  4. سلام
    جالب بود و زیبا:)

    ———————————————–

    جارچی جان شما که همیشه مارو مورد لطف خودت قرار میدی عزیز

  5. خیلی زیباست ای کاش نشانی دقیق تری میدادید، من واقعا علاقمند شدم برم ببینم!

    ——————————————

    سحر جان شما نیشابور که رفتی یه سر که زدی خیام همونجا راه دهکده چوبی یا مسجد چوبی رو بپرس از همون طرف راهش هست نزدیک هست به اونجا

  6. عالی بود واقعا زیبا بودم

  7. داداشی شما نیشابوری هستی ؟؟؟

    ——————————————-

    نه والا نیشابوری نیستم – اصلا هم ربطی ندارم به اونطرفها 🙂 ولی جالب بدونم چرا بدت میاد؟

  8. […] an Iranian blogger, has published the photos of a wooden village near Nishapour in the eastern part of Iran. There is a wooden mosque […]

  9. Link at

    http://www.persiancultures.com

    All the best

  10. سلام
    من دانشجوی معماریم راجع به این دهکده به اطلا عات شما نیاز دارم پروژه درسی ام است مچکرم

  11. ما مشتاق ديدن زيبايهاي دهكده چوبي بوديم ولي متاسفانه با در بسته مواجه شديم
    رضا و زهره

  12. زهره ورضا مشتاق ديدن زيباييهاي دهكده چئبي بودند ولي با آمدن به پشت در بسته دهكده چوبي موفق به ديدن اين دهكده نشدند

  13. عكسها خيلي قشنگه من هنوز موفق نشدم ببينم

  14. سلام
    من دانشجوی عمران راجع به این دهکده به اطلا عات و نقشه ها از اول مرحلي ساخت تا كنون نيازدارم چون راجب پروژه درسی من است لطفا تا تاريخ 15/ 8/1388 برايم ارسال كنيد باتشكر فراوان

  15. سلام
    من دانشجوی عمران راجع به این دهکده به اطلا عات و نقشه ها از اول مرحلي ساخت تا كنون نيازدارم چون راجب پروژه درسی من است لطفا تا تاريخ 15/ 8/1388 برايم ارسال كنيد باتشكر فراوان

  16. ديونتم نيشابور

  17. سلام بر نيشابور شهر قلمدانان مرصع

  18. بابا ولايت من نيشابور ديونتم

  19. با سلام و تشکر از زحمات شما دوست گرامی
    این مطلب زیبای شما را در سایت ایرانیان مالزی و با ذکر منبع قرار داده شد.
    این هم لینک صفحه مطلب: http://iranianmalezi.com/gardesh1/5997-2010-01-21-03-49-47.html
    موفق باشید

  20. من خودم نیشابوریم عکساتون خیلی قشنگ بود ممنون از لطفتون نسبت به نیشابور

  21. […] دهکده چوبی و مسجد چوبی نیشابور […]

  22. نیشابور شهر یادها و خاطره ها….

  23. دانشجوی سابق این شهر پا خاطره ام ………

  24. ممنون منم داشجوی عمرانم یکم بیشتر اطلاعات بدین اگه میشه


بیان دیدگاه

دسته‌بندی